728x90 AdSpace

  • Latest News

    1 Mayıs 2016 Pazar

    Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus Şarkı Sözleri Şarkısı Sözleri


    Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus Şarkı Sözleri Şarkısı Sözleri
    Bugün survivor'da çalan şarkı budur arkadaşlar, çoğu kişi arıyor, bizde yayınlayalım dedik. İyi dinlemeler.


    Gülşen Namus (Ft. Ozan Doğulu) Şarkı Sözleri
    Aradım yıllardır seni her yerde
    Bir türlü karşıma çıkmadın namus
    Nihayet bir yerde rastladım ama
    Utançtan yüzüme bakmadın namus
    Yaklaşıp yanına dedim nerdesin
    Dedin ki yorulma gelmiyor sesin
    Gayretleri boşa gitti herkesin
    Kimseyi yanına sokmadın namus
    Vaziyet dediğin meğer masalmış
    Namuslu görünmek kimlere kalmış
    Zenginmiş fakirmiş halkmış kralmış
    Gördüm ki kimseyi satmadın namus
    Hadi yandan, hadi hadi yandan
    Ben senden ne saray ne ev istedim
    Seni sevenleri sen sev istedim
    Kıvılcımla aradım alev istedim
    Bir tek mumu bile yakmadın namus
    Azizken gözümde sudan ekmekten
    Yoruldum uslu dur yapma demekten
    Yüzyıllardır namussuzluk etmekten
    Bir türlü uslanıp bıkmadın namus
    Hadi yandan, hadi hadi yandan


    Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus şarkısı sözleri, Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus sözleri, Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus şarkı sözler, şarkı sözleri, şarkısı sözleri oku
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Ozan Doğulu ft. Gülşen – Namus Şarkı Sözleri Şarkısı Sözleri Rating: 5 Reviewed By: Editör
    Scroll to Top