728x90 AdSpace

  • Latest News

    2 Mayıs 2016 Pazartesi

    Asker Ailesine Maaş Ödemesi Yardımı Başvuru Nasil Yapilir ?

    Asker Ailesine Maaş Ödemesi Yardımı Başvuru Nasil Yapilir ?
    Asker ailelerine müjde, artık askerde oğlu olanlar daha rahat harçlık yollayabilecek.Oğlu askerde olan ailelere maaş ödemesi başlandı. Açıklama yapıldı asker ailesine maaşlar ödenmeye başlayacak. Geçmiş dönemlere ait yardımlarla birlikte nisan ayından beri bekleyen aileler 1500 TL asker ailesi yardım maaşı alması konusunda uzlaşmaya varıldı..

    Eşi veya oğlu askerde olan ve geçim sıkıntısı çeken ailelere maaş yardımı yapılacağı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından açıklandı. Asker ailesine maaş ödemesi ne zaman yapılacak başvurular nasıl yapılacak, asker ailesine 1500 TL para kimlere verilecek.Ellerindeki askerlik belgeleri ile sosyal dayanışma ve yardımlaşma vakıflarına başvuran asker ailelerine iki ayda bir 500 TL yardım yapılacak. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından başlatılan projeye toplamda 80 bin başvuru yapıldı. Yapılan incelemeler sonucu yardım almaya hak kazanan 17 bin 221 aileye ödemeleri yapıldı. Geride kalan  62 bin 779ailenin de incelemeleri devam ediyor. Bunlar bittiğinde gerekli koşulları sağlayan ailelere de yardım yapılmaya devam edilecek.

    TEK SEFERDE 1500 TL ALACAKLAR
    Bakanlık yapılan başvuruların bir kısmını değerlendirerek ihtiyaç sahibi ailelere maaş bağladı. Askerlik yardımı almaya hak kazanan 17 bin 221 aileye maaş yardımı taraflarına gönderilen postane kartları ile yapılacak. Yapılacak ilk yardımlar nisan ayından itibaren 6 ay baz alınarak toplu halde yapılacak yapılacak. Maaş  almaya hak kazanan 17 bin aileye tek seferde bin 500 TL yardım yapılacak.



    asker maaş, asker ailesine maaş, asker ailesine yardım, askere yardım başvurusu, asker ailesi yardım başvurusu, yardım başvurusu nasıl yapılır, askere para yardımı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Asker Ailesine Maaş Ödemesi Yardımı Başvuru Nasil Yapilir ? Rating: 5 Reviewed By: Editör
    Scroll to Top