728x90 AdSpace

  • Latest News

    1 Mayıs 2016 Pazar

    Bankalardan Kredi Çekemiyorum Ne Yapmaliyim ?

    Bankalardan Kredi Çekemiyorum Ne Yapmaliyim ?
    Günümüzde bankalar, güven sorununu çok arttırmış durumda. Birçok vatandaş, bankalardan kredi çekemiyorum ne yapmalıyım neler yapılabilir, banka kredisi alamıyorum ne yapabilirim diye aramaya başladı.

    Bizler de zamanında kredi çekemeyen insanlardık. Çünkü bankanın güvenini oturtamamıştık. Ancak biz bu sorunu tekil şahıs olarak, aştık. Sizlerin de aşabilmesi için neler yapabileceğini gelin biraz sorgulayalım. Bakalım bankaların bizlerle alıp veremediği nedir, neden bize güvenmezler neden kredi vermezler, biraz bu konulara odaklanalım. İyi okumalar şimdiden, maddeleri iyi inceleyiniz.

    Banka Neden Kredi Vermez ?

    1- Geliriniz düşük olabilir,
    Almak istediğiniz kredi taksiti, gelirinizin 3 de 1 ini kapsamalıdır. Mesela şöyle bir örnek vereyim sayın haberlero.blogspot.com okurları, 1.000 TL kazanan bir kişi, aylık 330 TLden fazla ödeyemez gözüyle bakılıyor. 
    Ve x12 dersek 12 aylık bir krediden  3960 TL çekebiliyor.
    Tabi bu faizlerle birlikte, elinize gelen tutar, yaklaşık olarak 3.100-3.200 TL arasında değişecektir.

    2- Kredi Borcunuz Vardır
    Daha önceden, kredi borcunu geciktirmekten sicilinize işleyen bir sıkıntı oluşabilir. Çünkü bankalar buna artık çok dikkat ediyor. Kara listeye alabiliyorlar, 5 yıl kredi vermeyebilirler. Bu durumda, size kefil olacak birini bulabilirsiniz veya 5 yıllık süreci beklemeniz gerekmektedir.

    3- Maaş Bordrosu
    Kesinlikle maaş bordronuzu sunun. Ve ek gelirlerinizi raporlayın. Ek geliriniz varsa bunları özellikle belirtin, ancak belgeli bir şekilde olsun. Bu sayede daha kolay kredi çekebilirsiniz. Her ne olursa olsun, belgeli olarak ve tam donanımlı olarak gidiniz.

    Sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.


    bankalar neden kredi vermiyor, kredi çekemiyorum ne yapmam lazım, kredi çekemiyorum neler yapmalıyım, bankalardan kredi çekemiyorum, banka kredisi için neler yapılabilir
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Item Reviewed: Bankalardan Kredi Çekemiyorum Ne Yapmaliyim ? Rating: 5 Reviewed By: Editör
    Scroll to Top